1.Łąka wiosną:
-rysowanie obiema rękami w powietrzu,
-wykonanie pracy plastyczne metodą origami,
-przeliczanie w zakresie czterech,
-taniec przy piosence,
-budowanie z klocków wiosennej łąki,
2. Wiosna na wsi:
-nazywanie zwierząt z wiejskiego podwórka,
-wypowiadanie się na temat piosenki,
-wykonywanie masażyku na plecach kolegi,
-poruszanie się przy dźwiękach instrumentów,
-łączenie w pary elementów na obrazku,
3. Rodzina trzyma się razem:
-dzielenie wyrazów na sylaby,
-przeliczanie części ciała, stosowanie określeń ,,większy” i ,,mniejszy”,
-rozpoznawanie przedmiotów należących do członków rodziny,
-wyrażanie się w pozytywny sposób o rówieśnikach,
-rozpoznawanie dźwięków z otoczenia,
4. Moi rodzice:
-ilustrowanie piosenki ruchem,
-wymienianie członków rodziny,
-przeliczanie w zakresie czterech,
-wykonanie pracy plastycznej z różnych faktur,
-odpowiadanie na pytania dotyczące wiersza,