Zamierzenia wychowawczo- dydaktyczne luty

  1. Jesteśmy samodzielni w kuchni
    – korzystanie z własnych zmysłów,
    – prawidłowe posługiwanie się łyżką i widelcem,
    – rytmiczne poruszanie się przy muzyce,
    – wskazywanie i nazywanie przedmiotów wykorzystywanych w kuchni,
    – zapoznanie z zawodem kucharza, piekarza i cukiernika,
  2. Baśniowy świat
    – nabywanie koordynacji ruchowej,
    – inicjowanie wspólnych zabaw,
    – oglądanie książek, czasopism,
    – liczenie z wymienianiem kolejnych liczebników porządkowych,
    – układanie prostych kompozycji, mozaik, obrazków z figur geometrycznych,
  3. Świat przyrody w oczach dziecka- projekt edukacyjny
    – uczestniczenie w zabawach rytmicznych i ruchowych,
    – poszerzanie wiedzy dzieci na temat ekologii,
    – poznanie zawodu ekologa, leśnika,
    – doskonalenie umiejętności orientacji w przestrzeni,
    – budowanie empatii w stosunku do zwierząt i roślin
  4. Chciałbym być matematykiem
    -uczestniczenie we wspólnych zabawach,
    – uważne słuchanie tekstów literackich,
    – używanie określeń: wysoki, niski, długi, krótki, ciężki, lekki
    – układanie rytmów z klocków, figur geometrycznych,
    – poznaje różne rodzaje wag i wie do czego służą.