- Jesteśmy samodzielni w kuchni
– korzystanie z własnych zmysłów,
– prawidłowe posługiwanie się łyżką i widelcem,
– rytmiczne poruszanie się przy muzyce,
– wskazywanie i nazywanie przedmiotów wykorzystywanych w kuchni,
– zapoznanie z zawodem kucharza, piekarza i cukiernika, - Baśniowy świat
– nabywanie koordynacji ruchowej,
– inicjowanie wspólnych zabaw,
– oglądanie książek, czasopism,
– liczenie z wymienianiem kolejnych liczebników porządkowych,
– układanie prostych kompozycji, mozaik, obrazków z figur geometrycznych, - Świat przyrody w oczach dziecka- projekt edukacyjny
– uczestniczenie w zabawach rytmicznych i ruchowych,
– poszerzanie wiedzy dzieci na temat ekologii,
– poznanie zawodu ekologa, leśnika,
– doskonalenie umiejętności orientacji w przestrzeni,
– budowanie empatii w stosunku do zwierząt i roślin - Chciałbym być matematykiem
-uczestniczenie we wspólnych zabawach,
– uważne słuchanie tekstów literackich,
– używanie określeń: wysoki, niski, długi, krótki, ciężki, lekki
– układanie rytmów z klocków, figur geometrycznych,
– poznaje różne rodzaje wag i wie do czego służą.