Zajęcia z języka angielskiego w roku szkolnym 2020/2021 w naszej grupie będą odbywały się w pierwszym tygodniu w poniedziałki od 13.00 do 13.30 oraz w środy od 12.00 do 12.30, a także w drugim tygodniu w środy od 12.00 do 12.30 oraz piątki od 12.00 do 12.30.
1.WRZESIEŃ
– zasady w sali
– wspomnienia z wakacji
– przybory szkolne ( długopis, ołówek, nożyczki, plecak, gumka, piórnik, linijka)
– przedstawianie się
-piosenki: „Hello, how are you?”, „Hello, hello! Can you clap your hands?”
– wierszyk: “Hello, hello”
- PAŹDZIERNIK
– kolory (żółty, zielony, niebieski, czerwony, pomarańczowy, fioletowy, szary, czarny, biały, brązowy, różowy)
– emocje (pytanie: „How are you today?” smutny, szczęśliwy, zły, spokojny, zmęczony, bojący się, kochany)
– Halloween
– piosenki: „How are you?”, „Halloween song”
– zabawa paluszkowa: „Colours”
– opowiadanie: „The colour monster”3. LISTOPAD
– przeciwieństwa (duży- mały, czysty- brudny, gorący- zimny, ciemny- jasny, szybki- wolny)
– ubrania (podział na ubrania zimowe i letnie)
– pogoda (pytanie: How’s the weather today?” śnieg, słońce, chmury, wiatr, deszcz)
– piosenki: „Get dressed for the day”, „Open shut them” - GRUDZIEŃ
– sporty zimowe (hokej, saneczkarstwo, jazda na nartach, jazda na łyżwach, jazda na snowboardzie)
– Boże Narodzenie (choinka, ozdoby świąteczne, laska cukrowa, skarpeta świąteczna, prezenty, renifer, Święty Mikołaj)
– piosenki: „Snow is falling”, „We wish you a merry christmas”
– opowiadanie: „Happy Christmas Boris!” - STYCZEŃ
– zima (bałwan, płatek śniegu, śnieg, zima, kula śniegowa)
– kształty (koło, trójkąt, gwiazda, prostokąt, serce, kwadrat)
– piosenki: „Winter hokey pokey”
– opowiadanie: „Little snowflake”
– zabawa paluszkowa: „Shapes - LUTY
– jedzenie (warzywa, owoce, ser żółty, kurczak, pizza, słodycze, kiełbasa)
– zwierzęta zamieszkujące bieguny (pingwin, orka, wieloryb, niedźwiedź polarny, lis, mors)
– zabawa ruchowa „London bridge”
– piosenki: „Banana” - MARZEC
– hobby (jazda na rowerze, gra na instrumentach, gra w piłkę, słuchanie muzyki, malowanie)
– Wielkanoc (zajączek, pisanki, koszyk, kurczaczek, gniazdo, poszukiwanie jajek)
– St. Patrick’s Day
– piosenki: „Easter bunny dance” , „I’m a Little Leprechaun”
– historia Świętego Patryka - KWIECIEŃ
– zwierzęta na łące (żaba, motyl, pająk, pszczoła, biedronka, konik polny, chrząszcz, gąsienica, konik polny, mysz)
– zabawa paluszkowa: „Ladybug”
– piosenki: „Bug’n roll”, „Excercise song”
– historyjka obrazkowa „Over in the meadow” - MAJ
– w mieście (policja, szpital, biblioteka, szkoła, hotel, park, restauracja, sklep)
– pojazdy (samochód, samolot, statek, taksówka, radiowóz, karetka, straż pożarna, helikopter, pociąg)
– piosenki: „Let’s be planes”, „Where are you going?”
– opowiadanie „In my Town” - CZERWIEC
– zwierzęta egzotyczne (słoń, żyrafa, małpa, lew, kangur, wąż, goryl, papuga)
– pod wodą(morze, żółw, krab, meduza, rekin, ośmiornica, ryba, delfin)
– piosenki: „We’re going to the ZOO”, „Baby shark”
– zabawa paluszkowa: „In the jungle” -
Plan pracy opracowany w oparciu o Program wychowania przedszkolnego Wydawnictwa MAC „Wokół przedszkola” oraz platformę Super Simple Learning.